Kangakoi e-poe üldtingimused:

Käesolevad lepingutingimused kehtivad Kangakoi OÜ (edaspidi Müüja) ja Tellija (edaspidi Kliendi) vahel internetipoes aadressiga www.kangakoi.ee

Kangakoi OÜ

Juriidiline aadress:
Loigu talu, Inju küla,
Vinni vald, Lääne-Viru maakond,
46619 Eesti

Pangakonto andmed:
LHV EE207700771002836666

Registrikood: 14369826

Kliendi tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

Kohaletoimetamine

Transport ja tarne.

Keskmine tellimuse täitmise aeg on 1-5 tööpäeva. Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

  • Pakiautomaadiga saatmine maksab alates 3,50 €, sõltuvalt valitud teenusepakkujast. Täpne hind kuvatakse kassas pärast tarneviisi valikut.
  • Omiva kulleriga maksab 8 €
  • Saatekulu: Eesti Posti postkontorisse maksab 8 €

Omniva

Valides ostukorvis transpordiviisiks Omniva, avaneb kassas nimekiri pakiautomaatidest üle Eesti.
Kui meie paneme paki teele, saadetakse Teile teavitus ning hiljem SMS, kui pakk on jõudnud Teie valitud automaati. Sõnum sisaldab ka isiklikku koodi, mille sisestamisel avaneb automaadi uks.
Omniva automaadid asuvad välitingimustes, mis tähendab, et neile on ligipääs 24/7, sõltumata poodide tööajast. Lisaks pakub Omniva mugavat jälgimissüsteemi – soovi korral saadame Teile jälgimiskoodi.

Venipak

Valides ostukorvis transpordiviisiks Venipaki, saate valida sobiva pakiautomaadi või pakipoe üle Eesti.
Kui pakk saabub valitud sihtkohta, saadetakse Teile SMS koos teavituse ja koodiga, mille abil saab paki automaadist kätte.
Venipaki automaadid asuvad nii siseruumides kui õues, pakkudes paindlikkust nii avatud kui öisel ajal ligipääsetavates kohtades.

DPD Pakipood ja pakiautomaat

Valides DPD Pakipoe või automaadi, saate kassas valida endale lähima kättesaamispunkti.
Kui pakk on saabunud, saadetakse Teile SMS ja/või e-kiri koos koodiga paki kättesaamiseks.
DPD pakipoodide eelis on see, et need asuvad sageli kohvikutes, tanklates ja väiksemates kauplustes, mis võimaldab paki kätte saada mugavalt igapäevaste toimetuste käigus.

Unisend

Valides ostukorvis transpordiviisiks Unisendi, kuvatakse kassas nimekiri nende automaatidest ja partnerpunktidest.
Kui pakk jõuab kohale, saadetakse Teile SMS koos teavituse ja kättesaamiskoodiga.
Unisendi automaadid paiknevad nii kaubanduskeskustes kui avalikes välispaikades, pakkudes head tasakaalu mugavuse ja ligipääsetavuse vahel.

Koju kättetoimetamine Omniva kulleri kaudu

Selleks et kuller saaks Teiega paki saabudes ühendust võtta, lisage tellimust vormistades kindlasti oma telefoninumber. Kullersaadetise pakid toimetatakse kliendile esimese ukseni st välisukseni või maja väravani. Paki saabudes helistatakse ja kooskõlastatakse kättetoimetamise aeg ning lunasaadetise puhul teavitatakse ka paki maksumus. Kui telefoni teel Teiega kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ning Teile edastatakse saadetise saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte.
Saatekulu: koju kättetoimetamine Omiva kulleriga maksab 8 €

Kättetoimetamine Eesti Posti postkontori kaudu

Kui pakk jõuab postiasutusse, saadetakse eesti Posti poolt Teile saadetise saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest välja osta.

Saatekulu: Eesti Posti postkontorisse maksab 8 €

Tellimine ja makseviisid

Kangakoi OÜ e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta.

Müügis olevad tooted on enamasti laos olemas. Kui kaup on tellitav, on tal alati juures vastav märge. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks siiski juhtuma, et kaupa pole laos, siis pakume Kliendile samaväärset toodet või maksame raha koheselt tagasi, kuid mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva jooksul.

Enne toote ostukorvi lisamist palun vaadake üle korralikult toote iseloomustus, mõõdud, värv, kaal, kogus jne. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „Kassasse“. Võimalus ostu vormistada, kas külalisena või kliendiks registreerumisega.

Tellimuse vormistamise lehel kontrollige, et paki kättesaamise aadress oleks õige. Seejärel saate valida kauba kättetoimetamise viisi ja makseviisi. Hetkel pakume järgnevaid maksevõimalusi:

Tasumine 

Kangakoi e-poes on võimalik tasuda järgmiste makseviisidega:

1. Pangaülekanne (LHV pank)

Tellimuse kinnitamisel saadetakse Teile e-kirjaga tellimuse kinnitus koos vajaliku infoga ülekande tegemiseks.
Kui tellimuse kinnitus ei ole paari tunni jooksul saabunud, palume teavitada sellest Kangakoi e-poe kliendituge.

Pangaülekandega tasumisel tuleb tellimuse kinnitusel toodud summa kanda Kangakoi OÜ arvelduskontole.
Tasumise tähtaeg on 3 (kolm) päeva alates tellimuse tegemisest. Kui makse ei ole tähtajaks laekunud, on Müüjal õigus tellimus tühistada ja tooted uuesti müüki panna.

Palume enne maksmist kontrollida, et kõik andmed oleksid korrektsed, ning selgitusse märkida tellimuse number.
Kaup saadetakse välja alles pärast makse täielikku laekumist. Kauba paneme teele 3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.

2. Montonio makselahendus

Lisaks pangaülekandele on võimalik tasuda mugavalt Montonio makselahenduse kaudu.
Montonio kaudu saab valida erinevate pankade (sh Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank jt) ning makseviiside vahel. Makse tehakse otse pangakeskkonnas ning tellimus kinnitatakse automaatselt kohe pärast makse sooritamist.

Montonio makselahendus on turvaline ja kiire – kõik andmed on kaitstud ning makse laekub reaalajas.
Montonio teenusepakkujaks on Montonio Finance UAB, mis on registreeritud makseteenuse pakkuja Euroopa Liidus.

Toodete vahetamine ja tagastamine

Tellimuse tühistamine ja tagastamine:

Kliendil  on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata, originaalpakendis. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup. Toote tagastamisest tuleb enne postitamist teavitada, saates info oma andmete, maksuarve numbriga aadressile, info@kangakoi.ee

Tagastada ei saa:

  • vastavalt tellija soovile mõõtu lõigatud kangaid.
  • spetsiaalselt eritellimusel kasutajale valmistatud kaupa
  • Kauba saatmiskulud kannab tarbija. Müüja ei hüvita saatmiskulusid.

Pretensiooni esitamise õigus:

Kangakoi jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel, peab Klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@kangakoi.ee. Infos peab olema Kliendi kontaktandmed, (tel. number ja nimi) kuupäev millal kaebus esitati kindlasti  tellimuse number, tootel ilmnenud defekti kirjeldus, võimalusel lisada fotod.

Kangakoi OÜ ei vastuta:

Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest. Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Raha tagastamine:

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 21 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kuidas minu andmeid hoitakse?

Sinu turvalisus on meie jaoks prioriteet number üks. Kõikide klientide isiku- ja makseandmed on turvaliselt hoitud ja kolmandatele osapooltele kättesaamatud.Kogume ja kasutame üksnes isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Me ei edasta Teie andmeid ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik meie teenuste osutamiseks või kui seadus selleks kohustab. Teil on õigus nõuda oma andmete kustutamist e-poe andmebaasist.
Pangalingiga maksmisel ei saa teada meie ega ka kolmandad isikud teie internetipanga andmeid.
Kindlust lisab see, kui Sa tead, et juhul kui peaks tekkima tehnilisi tõrkeid, siis Kangakoi klienditeenindus on valmis Sind aitama.