Kangakoi e-poe üldtingimused:

Käesolevad lepingutingimused kehtivad Kangakoi OÜ (edaspidi Müüja) ja Tellija (edaspidi Kliendi) vahel internetipoes aadressiga www.kangakoi.ee

Kangakoi OÜ

Juriidiline aadress:
Loigu talu, Inju küla,
Vinni vald, Lääne-Viru maakond,
46619 Eesti

Pangakonto andmed:
LHV EE207700771002836666

Registrikood: 14369826

Kliendi tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

Kohaletoimetamine

Transport ja tarne.

Keskmine tellimuse täitmise aeg on 1-3 tööpäeva. Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

  • Pakiautomaadiga ( omniva, DPD pakipood ja SmartPost) saatmine maksab 4€.
  • Omiva kulleriga maksab 5.99 €
  • Saatekulu: Eesti Posti postkontorisse maksab 5.99 €

 Smartpost

Valides ostukorvis transpordiviisiks Smartposti, avaneb Teile kassas nimekiri erinevatest kauplustest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Paki saabudes saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaati ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte.

Smartposti automaadid asuvad kaubanduskeskustes, st on ligipääsetavad vaid seni, kuni pood on avatud, kuid on alati soojas ja kaitstud heitlike ilmade eest.

Omniva

Valides ostukorvis transpordiviisiks Omniva, avaneb Teile kassas nimekiri erinevatest pakiautomaatidest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Ka Omnival on sõnumisüsteem: meie paneme paki posti ning kui see on teie valitud automaati toimetatud, saate te SMS-i koos paki info ja personaalse koodiga, mille automaati sisestades saate paki kätte.
Omniva automaadid asuvad keskustes erinevates asukohtades, kuid õues, mis tähendab, et oma paki saate välja võtta 24/7 ja ei pea arvestama poodide lahtiolekuaegadega. Omniva eeliseks on ka jälgimissüsteem – kui soovite oma paki asukohta jälgida, küsige meilt kood.

Koju kättetoimetamine Omniva kulleri kaudu

Selleks et kuller saaks Teiega paki saabudes ühendust võtta, lisage tellimust vormistades kindlasti oma telefoninumber. Kullersaadetise pakid toimetatakse kliendile esimese ukseni st välisukseni või maja väravani. Paki saabudes helistatakse ja kooskõlastatakse kättetoimetamise aeg ning lunasaadetise puhul teavitatakse ka paki maksumus. Kui telefoni teel Teiega kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ning Teile edastatakse saadetise saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte.
Saatekulu: koju kättetoimetamine Omiva kulleriga maksab 5.99 €

Kättetoimetamine Eesti Posti postkontori kaudu

Kui pakk jõuab postiasutusse, saadetakse eesti Posti poolt Teile saadetise saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest välja osta.

Saatekulu: Eesti Posti postkontorisse maksab 5.99 €

Tellimine ja makseviisid

Kangakoi OÜ e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma postikuluta.

Müügis olevad tooted on enamasti laos olemas. Kui kaup on tellitav, on tal alati juures vastav märge. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks siiski juhtuma, et kaupa pole laos, siis pakume Kliendile samaväärset toodet või maksame raha koheselt tagasi, kuid mitte hiljemalt kui 3 tööpäeva jooksul.

Enne toote ostukorvi lisamist palun vaadake üle korralikult toote iseloomustus, mõõdud, värv, kaal, kogus jne. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „Kassasse“. Võimalus ostu vormistada, kas külalisena või kliendiks registreerumisega.

Tellimuse vormistamise lehel kontrollige, et paki kättesaamise aadress oleks õige. Seejärel saate valida kauba kättetoimetamise viisi ja makseviisi. Hetkel pakume järgnevaid maksevõimalusi:

Tasumine 

– LHV pank

Võimalik makseviis tavaline pangaülekanne. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Juhul, kui tellimuse kinnitus ei ole paari tunni jooksul jõudnud, siis palume teavitada sellest Kangakoi e-poe kliendituge.

Pangaülekandega maksmise puhul tuleb tellimuse kinnituse alusel kauba eest tasuda Kangakoi OÜ arveldusarvele. Tasumise tähtaeg on 3 (kolm) päeva. Kui makse ei ole tähtajaks laekunud, on Müüjal õigus toode/tooted uuesti müüki panna.

Maksmisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida tellimuse number. Kaup väljastatakse alles siis, kui kauba eest on tasutud 100%. Kauba paneme teele 3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

Toodete vahetamine ja tagastamine

Tellimuse tühistamine ja tagastamine:

Kliendil  on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata, originaalpakendis. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup. Toote tagastamisest tuleb enne postitamist teavitada, saates info oma andmete, maksuarve numbriga aadressile, info@kangakoi.ee või täita tagastusvorm.

Tagastada ei saa:

  • vastavalt tellija soovile mõõtu lõigatud kangaid.
  • spetsiaalselt eritellimusel kasutajale valmistatud kaupa
  • Kauba saatmiskulud kannab tarbija. Müüja ei hüvita saatmiskulusid.

Pretensiooni esitamise õigus:

Kangakoi jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel, peab Klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@kangakoi.ee. Infos peab olema Kliendi kontaktandmed, (tel. number ja nimi) kuupäev millal kaebus esitati kindlasti  tellimuse number, tootel ilmnenud defekti kirjeldus, võimalusel lisada fotod.

Kangakoi OÜ ei vastuta:

Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest. Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Raha tagastamine:

Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 21 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kuidas minu andmeid hoitakse?

Sinu turvalisus on meie jaoks prioriteet number üks. Kõikide klientide isiku- ja makseandmed on turvaliselt hoitud ja kolmandatele osapooltele kättesaamatud.Kogume ja kasutame üksnes isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks. Me ei edasta Teie andmeid ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik meie teenuste osutamiseks või kui seadus selleks kohustab. Teil on õigus nõuda oma andmete kustutamist e-poe andmebaasist.
Pangalingiga maksmisel ei saa teada meie ega ka kolmandad isikud teie internetipanga andmeid.
Kindlust lisab see, kui Sa tead, et juhul kui peaks tekkima tehnilisi tõrkeid, siis Kangakoi klienditeenindus on valmis Sind aitama.